ДЕНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
Світова спільнота 15 березня відзначила День захисту прав споживачів. Адже усі ми - незалежно від віку, статі, освіти, соціального статусу та займаної посади - споживачі. Впродовж усього життя ми споживаємо продукти, товари та послуги й платимо за них. Тому кожен повинен знати, на що він має право і на що може розраховувати.
19 березня в коледжі відбувся виховний захід у форматі проекту «Стосується кожного», де було розкрито тему: «Права споживачів». Для того, щоб донести інформацію були створені робочі групи журналістів, наукових консультантів, філософів, соціологів, психологів та юристів. Вони розкрили зміст понять: «споживач», «продавець», «покупець», «виробник»; ознайомили студентів з правами споживачів та порядком їх захисту; удосконалили навички роботи з нормативними актами, формувати активну позицію щодо дотримання і захисту прав споживачів. Обговорили багато питань, зокрема, що стосуються прав споживача у разі придбання ним товару неналежної якості, обміну товару належної якості, придбанні товарів в мережі Інтернет та як повернути товар без чека (квитанції) тощо…
Отримані знання допоможуть студентам стати активними та відповідальними споживачами, цивілізовано розв’язувати конфліктні ситуації, сприяти збереженню їхнього здоров’я.
порадити споживачам: вивчайте,
використовуйте та захищайте свої права!
- 2 перегляди