ТВОРЧІ ЗАДУМИ В ДІЇ
Протягом декількох пар першокурсники вивчали творчість письменників Срібного століття. Заняття проводила Лозова Л.Ю. Однак роль викладача була мінімальною. Студенти мали можливість самі поринути у творчий шлях письменників.
О. Блок, А. Ахматова, М. Цвєтаєва, С. Єсенін, Б. Пастернак, - досліджуючи біографія та творчий шлях цих видатних людей, студенти розповідали про них у формі інтерв’ю, об’єднавшись у пари, а поезії розповідали під фон музики класичних та сучасних творів, проявляючи свою творчість. В кінці пари аудиторія мала можливість переглянути документальний фільм про кожного із письменників, як закріплення пошукового матеріалу.
Такі нестандартні заняття спонукають студентів опрацювати велику кількість матеріалу, творчо підійти до його відтворення, а також дійсно ознайомитися із творчістю письменника, обираючи «свою» поезію. А ще один момент – музика. Адже, підшукуючи фон, діти знайомляться зі світом класичної та сучасної музики.
Такі заняття, з творчим підходом, занурюють нас у світ музики, поезії, історії.
Мені дуже подобається проводити такі пари, на яких проявляється дитяча творчість. Є навіть студенти, які виконують пісні на слова М. Цвєтаєвої, С . Єсеніна, Б. Пастернака.
- 1 перегляд